petek, 28. januar 2011

podpisi


Ok, ko sem bila majhna in smo gradili hišo se mi je zdelo nadvse zanimivo, ko sem videla zidarje, kako so si z rdečimi (najbrž zidarskimi) svinčniki zapisali mere na les ali pa rob stene. Vtisnilo se mi je v spomin in ko sem se naučila pisati števila in črke sem na vse okenske police (ki sem jih takrat komaj dosegla) pisala cifre.
Mami je seveda znorela (v zbirki mojih pisal so bili večinoma flomastri).
Kar hočem povedati je to, da ja, je zabavno pisati še kam drugam kot na papir, ampak ta ponesrečen "klinopis" na steno pri vhodu v cerkev je pač neumen.
Torej, vse Nadke in Teje - obstajajo delavnice, kjer se lahko za ceno 150e več dni skupaj ukvarjaš s klesanjem črk v kamen, ponavadi se dogajajo maja nekje v Ljubljani.

samo informativno :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...