četrtek, 20. oktober 2011

heey kitty, kitty

Na poročilih sem videla, da danes povsod sneži, z izjemo moje okolice seveda. Torej, moj dolgo pričakovani kakav ob oknu in smejanje ljudem, ki se prebijajo skozi gore snega, (nekateri celo imajo opravke), sem in bom morala prestaviti na poznejši datum. Škoda, ker imam ravno danes (kot tudi včeraj) časa na pretek.
Prvi sneg in vsi se čudijo, kot da ga še nikoli v življenju niso videli, to začudenje je treba seveda primerno deliti z ostalim svetom, ki pa danes ni "prvič" videl snega. 
Danes mi je v določenem delu dneva strašansko dolgčas in tako sem med gledanjem slik Anjine (glej levi stolpec, klikni Pitku) mačke dobila idejo, da bi si lahko tudi sama omislila eno. Ampak ta "get back to you later" mi je preveč pisan na kožo, mačka bi težko preživela. 
Like obviously doesnt always attracts like :)







tomorrow im gonna make myself a workin day :P

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...