petek, 23. december 2011

pre xmas

Torej, ta mamina rjava posoda mi je zelo všeč, gledam jo že cel dan, zmoti me le slika morske obale, ki visi nad njo in je nihče ne misli sneti.
Kot vsako leto so dnevi pred prazniki super bizi, zadnje šopingiranje, čakanje po takšnih in drugačnih uradih, pozdravljanje bolj in manj znanih znancev po trgovinah (zadnje dni s(m)o očitno vsi v trgovinah) in seveda peke piškotov.

No, peke macaronsov sem se veselila že dva tedna. Poiskala sem recept, navdušila izkušeno mamo in kupila tudi roza barvo. Seveda si nisem prebrala komentarjev pod receptom, ki je očitno zares kompliciran. Mama me je sicer svarila pred neuspehom, jaz pa po majsko z glavo skozi zid ... Tako sva porabili za dobro drevo/grm mandljev, jato jajc in tovornjak sladkorja. Macaronsi pa so še vseeno bili fuč. In na koncu niti niso več bili roza. In tudi niso bili okrogli, kljub natančnemu upoštevanju navodil.

Spodaj so še Simonove "sladkorne" palčke in moji snežni čeveljci. Pa naše ljubljanske lučke.
In predbožična zabava na Opekarski je uspela, slik očitno nimam. :) :)

Darila so zavita, rezervni piškoti spečeni, zdaj lahko gremo spat. :)













4 komentarji:

  1. Ojla,


    Jooj teli tvoji agoniji o makronih sem se do solz nasmejala sploh pa fotki. Jebiga, brez zamere :) kot ekspert za makrone lahko recem, da so lahki za nardit, ce ves kako :-) ampak kaj taj takega, kot sta spekli z mamo, pa se ne :) no upam, da bo v 2012 vec uspeha, good luck and happy new year! :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha! :)) Pojma nimam, kaj sva delali narobe:))
    Zahvaljujem se za lepe želje, ampak mislim, da jih bom od zdaj kupovala v Macu :P
    Srečno novo leto tudi tebi! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojla,

    Ne priporočam iz Maca. Kupuj v Dulcis caffe v BTC V twenty caffe v Kristalni palači v BTC ali v E.leclerku zmrznjene francoske macrone, ne tiste, ki jih pecejo. Ti so najboljsi.

    Hvala enako :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za nasvete! ;) bom rekla, da sem jih sama spekla :P :P

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...